Monday, April 11, 2016

Parizer din pui

500 gr piept de pui
400 gr pulpe pui dezosate si despelitate
4 oua
1 lingura sare
1 lgt piper
1 lg praf usturoi
1/4 lgt nucsoara
1 lgt boia dulce afumata
1 lgt fulgi de ceapa
1/2 lgt busuioc uscat
1/2 lgt cimbru
1 lg amidon
60 ml - 4 linguri ulei
100 ml apa
Am tocat carnea prin sita mica apoi am mutat-o in blender si am tocat-o pana s-a facut pasta .
In cei 100 ml apa am adaugat amidonul ,am amestecat sa se dizolve apoi am adaugat uleiul
Toate condimentele le-am pus peste pasta de carne , am adaugat apa cu amidon si ulei si am mixat iar adaugand pe rand cele 4 oua.
A iesit o pasta pufoasa. Am si gustat , cine nu gusta poate sa fiarba putina apa si sa faca repede o minichifteluta ca sa va puteti da seama daca mai trebuiesc condimente.
Am bagat pasta in mate de caltabosi ,bineintelesc capetele legate bine .
Am pus parizerii mei intr-o tava , am adaugat apa rece sa-i acopere bine , am pus in tava 2 foi de dafin , cateva boabe de piper si 4 boabe de ienibahar. Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am bagat la cuptor 160 grade exact 50 min.Pot fi fierti si pe aragaz la foc mic.




No comments:

Post a Comment